3cx

Wirtualna centrala telefoniczna inaczej nazywana także centralą w chmurze lub na serwerze to innowacyjne narzędzie dedykowane jako ciekawe rozwiązanie dla biur. Dzięki znacznemu postępowi technologii już dzisiaj jest dostępne dla szerokiego grona odbiorców, bez konieczności ponoszenia dużych miesięcznych kosztów. Z tego rozwiązania najczęściej korzystają duże korporacje i średnie firmy. Centrala w chmurze lub umieszczona na serwerze jest prosta w obsłudze, a jej montaż oraz instalacja nie wymagają posiadania bardzo specjalistycznej wiedzy. Dzisiaj przybliżymy Państwu tematykę wirtualnej centrali telefonicznej.

Na czym polega wirtualna centrala telefoniczna?

Centrala w chmurze lub na serwerze jest zaawansowanym technologicznie rozwiązaniem. Dzięki jej obecności można dokonać zamiany standardowego numeru stacjonarnego na nowoczesne i funkcjonalne rozwiązanie. Jej niewątpliwą zaletą jest prosta obsługa i wszechstronność. Pozwala na bezproblemowe nagrywanie rozmów, umożliwia przeprowadzanie wideokonferencji. Funkcjonuje także jako pojemna poczta głosowa i może działać również jako internetowy fax. Wirtualna centrala telefoniczna to także możliwość obsługi rozmów telefonicznych przy wsparciu automatycznej sekretarki w skrócie IVR. Rozwiązanie te cieszy się dużą popularnością wśród większych koncernów oraz dużych firm, w których pierwszy kontakt odbywa się z udziałem wirtualnej asystentki. To dzięki jej obecności klient może bardzo szybko uzyskać potrzebną mu pomoc, ponieważ łączy się bezpośrednio z pracownikiem zajmującym się rozwiązywaniem problemów w zakresie interesującej klienta tematyki. Dzięki obecności wirtualnej centrali telefonicznej zostaje usprawniona komunikacja z klientem oraz pomiędzy pracownikami firmy.  

Firma 3CX

Firma 3CX to jeden z bardziej cenionych producentów oprogramowania, które dedykowane jest dla centrali telefonicznych. Ich produkty są kompatybilne z wieloma aplikacjami oraz środowiskami Windows, Linux oraz działaj w oparciu o wykorzystanie chmury lub na dedykowanych serwerach.

Główna siedziba firmy 3CX znajduje się na Cyprze. Posiada jednak swoje oddziały w wielu państwach na świecie: Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech czy Hong Kongu.

Centrala w chmurze lub serwerze 3CX

3cx

Wirtualna centrala telefoniczna 3CX to oprogramowanie softwerowe, którego działanie opiera się na wysokiej jakości standardach IP PBX. Dzięki ich zastosowaniu obsługa wirtualnej centrali jest prosta i może być obsługiwana przez osoby nieposiadające specjalistycznej wiedzy.

Centrala telefoniczna typu 3CX działa w oparciu o otwarte standardy. Równocześnie zapewnia korzystanie z możliwości Unified Communication. Co więcej użytkownik wirtualnej centrali telefonii 3CX korzysta z zintegrowanego systemu kompatybilnego z wieloma aplikacjami takimi jak Salesforce, Google Contacts czy Office 365.

Korzyści wynikające ze stosowania wirtualnej centrali 3CX

voip

Posiadanie wirtualnej centrali telefonicznej 3CX przynosi wiele korzyści dla firmy. Przede wszystkim pozwala zredukować koszty związane z obsługą standardowej centrali telefonicznej. Działanie w oparciu o centralną chmurę lub na serwerze pozwala na ujednolicenie całego systemu komunikacji w firmie. Co więcej jest to oprogramowanie, które jest kompatybilne z urządzeniami komórkowymi działającymi w oparciu o systemy Android i iOS.

Wirtualna centrala telefoniczna wymaga miejsca na serwerze lub chmurze. Co więcej pozwala na przeprowadzanie wideokonferencji w łatwy i szybki sposób. Zdalne zarządzanie konsolą pozwala także na tworzenie, edytowane różnego rodzaju rozszerzeń oraz DIDów. Dodatkowo daje możliwość aktualizacji oprogramowania podłączonych telefonów IP oraz ich zdalnego odświeżania i resetowania. Wirtualna centrala telefoniczna 3CX to także miejsce zapisu wszystkich kontaktów, którymi można zarządzać poprzez ich dodawanie jaki i usuwanie.

Zarządzanie wirtualną centralą telefonii 3CX

Zaletą wirtualnej centrali 3CX jest łatwość jej montażu i instalacji. Jest to zaawansowane rozwiązanie, które konfiguruje się samo zaraz po połączeniu z aparatem telefonicznym.

Porównanie tradycyjnej i wirtualnej centrali telefonicznej

Tradycyjna centrala ip PBX jest mniej zaawansowanym technologicznie rozwiązaniem w porównaniu do wirtualnej centrali telefonicznej. Co więcej tradycyjna centrala jest zdecydowanie droższym rozwiązaniem w eksploatacji i samej ceny wejścia. Dotyczy to także wykorzystywanych licencji, które są obowiązkowe podczas ich wdrażania oraz użytkowania przez firmę.

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących wirtualnej centrali telefonicznej, jej instalacji czy korzyści płynących z jej instalacji serdecznie zapraszamy do kontaktu z ekspertami firmy Thomas IT. Z miłą chęcią przedstawią Państwu najlepsze rozwiązania dla Państwa firmy, które pozwoli uprzyjemnić i usprawnić codzienna pracę. Podzielą się swoją profesjonalną wiedzą oraz doświadczeniem. Serdecznie zapraszamy do kontaktu z firmą Thomas IT!

Kontakt poprzez e-mail: info@thomas-it.pl lub telefonicznie: 32 444 94 30

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here